UC-Gadgets
Santrallerin detaylı çağrı analizlerini yapmak, çağrı kalitesini ölçmek ve çağrı yönetimi ile santral etkileşimini sağlamak için kullanılan bir platformdur.
CDR Çözümleyici
CDR, bir ağ üzerindeki çağrıların ayrıntılı kayıtlarını içeren bir veritabanıdır. Bu kayıtlar, sesli arama trafiğini ve çağrıların detaylarını izlemek ve analiz etmek için kullanılır.
CDR Verilerinde Bulunan Bilgiler:
- Çağrı tarihi ve saati
- Arayan ve aranan numaralar
- Çağrının süresi
- Çağrı durumu (başarıyla tamamlandı mı, başarısız mı)
- Kullanılan codec türü
- IP adresleri
CDR kayıtları genellikle faturalandırma, çağrı trafiği analizi, kalite izleme ve sorun çözme amaçlarıyla kullanılır.
CMR Çözümleyici
CMR, çağrıların kalitesine dair veri sunan ve ağ performansını değerlendirmenizi sağlayan bir kayıt sistemidir. CMR, çağrı sırasında meydana gelen kalite sorunlarını izlemek için kullanılır.
CMR’nin İçerdiği Başlıca Bilgiler:
- Paket kaybı oranı
- Gecikme (Latency)
- Jitter
- MOS (Mean Opinion Score)
- Codec bilgisi
CDR, çağrıların genel bilgilerini sağlarken, CMR kalite ve performans metriği üzerine odaklanır.
UC-Gadgets Ayrıcalıkları
Gelişmiş Kullanıcı Yönetimi
Çağrı yönetimini yapan supervisor, kullanıcı grupları oluşturarak, çağrı yönetimini daha modüler bir şekilde yapılması sağlanır.
Çağrı Kalitesi
Her bir çağrının network tabanlı kalitesi ölçülerek, lokasyon bazlı çağrıların networksel kaliteleri endüstri standartlarında puanlanıp raporlanabilmektedir.
Müşteri Tabanlı İletişim Analizi
İletişim Paketi, kuruluşunuzun tedarikçiler, ortaklar, müşteriler, yükleniciler ve satıcılar gibi dış şirketlerle olan ilişkilerini analiz etmek için araçlar sağlar.
Script Yönetimi
Tüm ses ve görüntü ekipmanları scriptler ile yönetilebilir ve izlenebilir. Bu scriptler periyodik olarak çalıştırılabilir, günlüğe kaydedilebilir, güncellenebilir ve sonuç üretebilir.
Maliyet Kontrolü ve Bütçe Tahsisi
Bütçe Kontrol Modülü, aylık bütçenin dahili olarak şubelere, sahalara, departmanlara, kişilere ve maliyet merkezlerine tahsis edilmesini sağlar. Sistem, aylık kullanım bütçe seviyelerine ulaştığında yöneticilere ve bireylere bilgi vermektedir. Bu, genel telekom giderlerinizi kontrol etmenin çok etkili bir yoludur.
Detaylı Çağrı Analizi