BulutlaKolay CRM

İş süreçlerinizin tek bir portal üstünden yönetilmesini sağlayarak işinizi kolaylaştıran Bulutlakolay CRM, kurumunuza değer katmak ve işinizin geleceğini bugünden tasarlamak için yanınızda!

BulutlaKolayCRM

Bulutlakolay CRM ile iş süreçlerinizi 360 derece yönetin!

Bulutlakolay CRM ile iş süreçlerinizin mevcut durumunu yönetebilir, yapılan analizlerle işinizin geleceğine yön verirsiniz. Peki, işinizi kolaylaştıracak Bulutlakolay CRM’de öne çıkan hangi özellikleri sunuyoruz?

BulutlaKolay CRM Özellikler

BulutlaKolay'ın sunduğu özellikler sayesinde, iş süreçlerinizi tek bir portal üzerinden yönetilmesini sağlayarak işinizi kolaylaştırır. Öne çıkan özelliklerimiz:

  • Satış/Fırsat Yönetimi
  • Depo Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Garanti Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Aktivite Yönetimi
  • Ürün Yönetimi
  • Kullanıcı Yönetimi
  • Raporlar
BulutlaKolay Features
BulutlaKolay CRM Ayrıcalıkları

Satış/Fırsat Yönetimi

Şirketinize ait tüm fırsatların izlenebilmesi, satışa dönme durumları, satış süreçlerindeki sözleşme yönetimi, ödeme planı oluşturma, faturalandırma, satılan ürünlerin depo takibi, ürünlerinizin müşterilerinize ulaştırılması ile tahmini zaman durumunu yönetebilir ve izleyebilirsiniz.

Depo Yönetimi

Satışı gerçekleşen ürünlerinize ait depo takibi, şirketinizin zimmetinde bulunan ürünlerin dağılımını görüntüleyebilir, deponuzda bulunan ürünlere kolay erişim için sıra ve raf bilgileri dahil detayda ürünlerinizi portal üstünden görüntüleyebilirsiniz. Depo ve satış yönetimi entegre çalışma mekanizması ile stok durumlarını önceden bilir, ürünlerinizin stok durumunda sürprizlerle karşılaşmazsınız.

Kampanya Yönetimi

Satış ve müşterilerinizin ürünlere yönelimini raporlarla analiz edebilir, en çok satan ürünleriniz, satılan ürünlerinizle tamamlayıcı ürünler için kampanya şablonlarını hazır temalardan veya kampanyaya özel tema tasarımıyla portal üstünden oluşturabilir ve email ile dilediğiniz kadar müşteriye kampanya bilgilerinizi ulaştırabilirsiniz.

Garanti Yönetimi

Satışı gerçekleşen ürünlerinize ait garanti sürelerini sistem üstünden görüntüleyebilir, garanti süresi bitiminde alınacak satış aksiyonları için haberdar olursunuz.

Müşteri Yönetimi

Potansiyel ve gerçek müşterilerinizin listesini istediğiniz şekilde kategori edebilir, tüm kayıtlara tek bir portalden ulaşabilir, kategorilere göre raporlar oluşturabilir ve sizin için en değerli müşterileriniz, satış için potansiyeli en yüksek müşterilerinizi kolayca analiz edebilirsiniz.

Aktivite Yönetimi

Kurum çalışanlarınızın hangi iş, hangi müşterilerde en çok efor harcadığını, ziyaret ve toplantı durumlarını görüntüleyebilir, performans hakkında değerlendirmeyi tüm çalışanlarınız için portal üstünden yapabilirsiniz.

Ürün Yönetimi

Şirket portföyünüzde yer alan ürünlerin girişi, ürünlerin maliyetleri, satış fiyatları, kategorileri ve üretici bilgilerine tek bir alandan ulaşabilir, depo modülüyle entegre çalışması sayesinde ürün alım dönemlerinizi planlayabilirsiniz.

Kullanıcı Yönetimi

Kurum çalışanlarınızın Bulutlakolay CRM sistemini kullanırken hangi yetkilere sahip olacağını, birden fazla yetkinin kişilere atanması ve/veya bir yetki grubu altında belirli yetkilerin verilmesi/engellenmesi gibi tüm detayları yönetebilirsiniz. Rol bazlı esnek ve geniş uyarlanabilir model ile bilginiz dışında kişilerin erişimlerini engellersiniz.

Raporlar

Ürün satış durumları, ürünlerinize ait kar/zarar, potansiyel satışlarınız, stok durumları, müşteri kategorileri gibi bir çok alanda ihtiyaç duyduğunuz raporları oluşturabilir, bu raporlara göre mevcut durum ve gelecek dönem gidişat ile ilgili bilgi sahibi olursunuz.

Ayrıntılı Bilgi için Tıklayınız...