UC-Gadgets
Santrallerin detaylı çağrı analizlerini yapmak, çağrı kalitesini ölçmek ve çağrı yönetimi ile santral etkileşimini sağlamak için kullanılan bir platformdur.
CDR Çözümleyici
CDR (Call Detail Record) is a database that contains detailed records of calls over a network. These records are used to track and analyze voice call traffic and the specifics of calls.
Information found in CDR data:
- Call date and time
- Calling and receiving numbers
- Call duration
- Call status (whether it was successfully completed or failed)
- Codec type used
- IP addresses
CDR records are typically used for billing, call traffic analysis, quality monitoring, and troubleshooting purposes.
CMR Çözümleyici
CMR (Call Management Record) provides data on the quality of calls and allows you to evaluate network performance. CMR is used to track quality issues that occur during calls.
Key information included in CMR:
- Packet loss rate
- Latency
- Jitter
- MOS (Mean Opinion Score)
- Codec information
While CDR provides general call information, CMR focuses on quality and performance metrics.
UC-Gadgets Ayrıcalıkları
Gelişmiş Kullanıcı Yönetimi
Çağrı yönetimini yapan supervisor, kullanıcı grupları oluşturarak, çağrı yönetimini daha modüler bir şekilde yapılması sağlanır.
Çağrı Kalitesi
Her bir çağrının network tabanlı kalitesi ölçülerek, lokasyon bazlı çağrıların networksel kaliteleri endüstri standartlarında puanlanıp raporlanabilmektedir.
Müşteri Tabanlı İletişim Analizi
İletişim Paketi, kuruluşunuzun tedarikçiler, ortaklar, müşteriler, yükleniciler ve satıcılar gibi dış şirketlerle olan ilişkilerini analiz etmek için araçlar sağlar.
Script Yönetimi
Tüm ses ve görüntü ekipmanları scriptler ile yönetilebilir ve izlenebilir. Bu scriptler periyodik olarak çalıştırılabilir, günlüğe kaydedilebilir, güncellenebilir ve sonuç üretebilir.
Maliyet Kontrolü ve Bütçe Tahsisi
Bütçe Kontrol Modülü, aylık bütçenin dahili olarak şubelere, sahalara, departmanlara, kişilere ve maliyet merkezlerine tahsis edilmesini sağlar. Sistem, aylık kullanım bütçe seviyelerine ulaştığında yöneticilere ve bireylere bilgi vermektedir. Bu, genel telekom giderlerinizi kontrol etmenin çok etkili bir yoludur.
Detaylı Çağrı Analizi