NETA Nedir?

NETA, çok amaçlı bir iş ve iş akışı otomasyon platformudur. İçerisinde CRM, DMS, ERP, DMM, AGG ,STOR, TMS gibi modülleri bulunur. Modüller tek tek kullanılabilir veya istenilen modüller birleştirilebilir. Her modül şirket ihtiyaçlarına göre bağımsız olarak özelleştirilebilir. Mobil veritabanı özelliği (IOS + Android)

NETA DESK

CRM, Fırsat yönetimi, satış süreç yönetimi, iletişim yönetimi, risk yönetimi, iş akış yönetimi gibi şirketiniz için önemli başlıkları tek bir ekrandan görüntülemenize ve yönetmenize imkan sağlayan bir NETA modülüdür.

NETA HelpDesk

HelpDesk, siz ve müşterileriniz aranızda bir köprü görevi görür. Müşterinize sağladığınız hizmet ile ilgili bir sorun çıkarsa, HelpDesk üzerinden ticket oluşturup bunu sizin şirketinizdeki ilgili kişilerin görmesini sağlar. Bir müşteriye belirlediğiniz süreler içerisinde açabileceği ticket sayısını kısıtlayabilirsiniz.

NETA Training Center Module (TCM)

Otomatik bilgi e-postası ve sms uyarıları, Gerçek zamanlı döküman bazlı ders içerik yayıncılığı, Eğitmen ve katılımcılar performans değerlendirme formları, Uzaktan canlı yayın, Oturum kaydıyla kolay içerik oluşturma.

NETA Document Manager (DM)

Desteklenen herhangi bir belge türünü eklemek, Role dayalı kullanıcı yetkilendirmesi, Kullanıcı dostu arayüz ve mobil erişim, Çoklu dil desteği Gelişmiş doküman arama ve indeksleme motoru Giriş sırasında iki faktörlü kullanıcı kimlik doğrulaması

NETA Warehouse

Warehouse, NETA'nın bir depo yönetim sistemi modülüdür. Bu modülle birlikte depoda bulunan ürünlerin girdi ve çıktılarını, bilgilerini, miktarlarını, hareket dökümlerini kolaylıkla takip edebilirsiniz.